whysokpop

Saturday, 6 August 2011

K-POP tag ^,^


okay , i got tag from Yayah Zack !  so , lets do it :)

1. List top 5 k-pop band korang.
- SUPER JUNIOR
- U-KISS
- 2PM
- BLOCK B
- BOYFRIEND

2. Sape ultimate bias korang kat band no.1?
- CHO KYUHYUN ♥ 

3. Lagu favorite korang kat band no.3
- Hands up . I'll be back . Without U

4. Nampyeon korang kat band no. 2
- LEE KISEOP♥ 

5. Kenapa korang minat band no.5?
- Lagu mereka best , mereka handsome , dance pun gempak . 
senang cerita , mereka PERFECT !

6. Lagu paling best yang korang dengar dari band no.4
- Tell them . Freeze :D

7. Member yang paling korang nak jumpa dalam band no.1
- All of them . SUPER JUNIOR !

8. Best MV choreography oleh band no.3
- Hands Up .

9. Hadiah yang korang nak bagi kat bias korang dalam band no.2
- Me ? so I can with them forever♥ 

10. Member band no.5 yang hampir sama dengan ciri-ciri idaman korang.
- NO MINWOO ♥ 

11. Ucapan untuk band no.4
- Do you wanna B ? BLOCK B hwaiting !


# I don't know who I should tag , so if you want just take it . okay ? ;)



9 comments:

darla carolina said...

I want this tag ! HAHA I tagged it myself so I can make it my new entry :DD HEHEE

TaePung428 said...

saya ambik tag ni boleh?? :)

RubiesHunnie ✿ said...

I want this taggie :) I take it :D

x said...

@darla carolina
; haha . okay okay :)

x said...

@은혁 애인
; okay , just take it :)

x said...

@salina 유리✿
;okay :D

♥ cik puan hongki ♥ said...

may i ?? keke.

x said...

@♥ cik puan h0nggi ♥
; yes . just take it :)

widaouhwida said...

ambil tag ini :)